Newsletter

Imigranci/ sąsiedzi / my

Internetowa Telewizja Edukacyjna

 

Cel: Wsparcie dydaktyczne nauczycieli, atrakcyjne w formie zapoznanie się z kwestiami związanymi z cudzoziemcami, różnorodnością kulturową, religijną, problemami związanymi z integracją więcej>>>

 

Poznajemy Polskę

Animowany komiks dla dzieci cudzoziemskich:

Poznajemy Polskę

Cudzoziemcy w Polsce - informacje medialne

Polecamy wybór tekstów, jakie ukazują się w polskich mediach, związane z działaniem ośrodków dla uchodźców i przebywających w nich cudzoziemcami jak i cudzoziemcami próbującymi ułożyć sobie na nowo życie w polskim społeczeństwie. Problemy, nadzieje, wyzwania, lektura do refleksji dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem wielokulturowości w Polsce. 

czytaj>>>>>

Patronat Medialny

Projekt Między nami sąsiadami - działania na rzecz integracji imigrantów jest objęty patornatem medialnym

 

Polska Agencja Prasowa

 

Donatorzy

Europejski Fundusz na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich i budżet państwa

 

 

Odpowiedzialność za publikowane treści spoczywa wyłącznie na autorach tekstów. Komisja Europejska nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji

Strona główna Fundacji

Integracja się opłaca

aktualności » Integracja się opłaca

Pomimo krótkiego czasu – zamierzone rezultaty osiągnięto! Zakończyła się trwająca niecałe cztery miesiące kampania informacyjna pod nazwą „Integracja się opłaca” będąca częścią projektu „Aktywnie i Legalnie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich. Grupą docelową kampanii było społeczeństwo polskie, a w szczególności polscy pracodawcy.

 

Dzięki aktywnemu zaangażowaniu partnerów udało się dotrzeć z informacjami dotyczącymi legalnego zatrudnienia cudzoziemców do mieszkańców Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Gdańska i Lublina. W spotach kampanii promowano aktywnych i przedsiębiorczych imigrantów, a historie jej bohaterów – Lilit Karapetyan, Daniela Omotosho oraz Omoye Akhagby – miało okazję poznać ponad 1,5 miliona pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej.

 

Elementem finałowym kampanii była zorganizowana dnia 24 lutego w Warszawskim Centrum Wielokulturowym konferencja podsumowująca, uczestnikami której byli cudzoziemcy, przedstawiciele władz lokalnych, parlamentarzyści i pracodawcy zatrudniający imigrantów. (za UDSC)

 

Szczegółowa informacja o kampanii – Fundacja dla Somalii.